Se Hit och Passa på att Fynda!!

Här har ni ett litet urval av lite smycken som jag har gjort! Sprid gärna detta,  att det finns om ni kan och har tid!    Man kan  göra en egen beställning också om det är nån speciell färg, pärlor, gravering, kedja eller annat man vill ha så ordnar jag det!  Det finns alltså både armband, halsband och örhängen!
   Jag gör även personliga kort med scrapbooking om det är något speciellt tillfälle eller om man bara vill göra någon när och kär glad! Maila över ett foto till mej så skriver jag ut detta, om ni vill ha nåt speciellt tema eller färg så tala även om det! Gör även fotoalbum om det är nåt man vill ha hjälp med, minnesalbum, semesteralbum, jaa vad det nu än finns i era lådor;) Likadant där..maila över via mail eller skicka på posten, tala om färg och tema så ordnas detta med!

Här kommer lite alster!

                                                                           

Många Kramar Jessan



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så jäkla duktig är du Snuppituppan!! Man vill ju bara slänga på sig ALLT!!

2009-08-18 @ 23:39:36
Postat av: Mamma Ann-Marie

Så mycket fina smycken och kort Du har gjort. Lycka till!! Kram!!

2009-08-19 @ 00:57:40
Postat av: Jenny

Åh va fina saker du gjort syster! Jag är ägare av både kort och smycken du gjort som är så fina! Lycka till i massor - jag ska länka hit! Puss

2009-08-19 @ 10:19:08
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Anna P

Jättefint! :) :)

2009-08-19 @ 10:35:48
URL: http://xander.blogg.se/
Postat av: Madde

Mycket fina smycken du gör =)

2009-08-19 @ 15:16:49
Postat av: Hanna o Jack

Massor av snygga saker ju älskade vännen!!!

Ska genast sprida detta vidare :)



pusspuss

2009-08-19 @ 15:20:31
Postat av: Jenny

Åh, älskar den med döskallen! ^^

2009-08-19 @ 15:34:18
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Pysse

Vill haaaaa!!!!

Älskar korten man får på posten <3

Puss!!!

2009-08-20 @ 10:51:21
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/
Postat av: Anna P

Hm.. tja,.. jag har ju en bunt med bröllopsbilder som aldrig blir av att man sätter in.. kanske man ska be att få lite hjälp med ;-)



Sen ser jag att folk får fina kort skickade till sig!!! DET HAR JAG ALDRIG FÅTT!!!! surar ;-)



Puss

2009-08-22 @ 13:56:49
URL: http://xander.blogg.se/
Postat av: Kristel

Hi Jessa!!! I was looking through your pictures and i absolutely love the necklaces you've made with the names engraved on them!! I would love to order one from you with the names of my boys on it! I miss you so much and it would be fun to wear something that you have made...love you lots....Kristel



ps: my e-mail address is [email protected] if you want to write me back on there:)

2009-10-12 @ 06:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0